BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

onsdag 1. januar 2014

Godt Nytt år!

Først av alt vil jeg ønske alle sammen et 
Godt Nytt År!

Tenk at jeg ikke har skrevet her inne på over et år... Men selv om jeg har vært fraværende her, så betyr ikke det at vi ikke har hatt ting å gjøre. Butikken på Langåker har vært åpent nesten daglig, og vi har hatt mange hyggelige kunder innom. Nå har vi bestemt oss for at vi vil slutte av, og i den forbindelsen så selger vi ut alt på lager til gode priser. Fremover vil jeg derfor prøve å legge inn litt mer bilder, men husk at vi har åpent i butikken slik at det er der du har størst sjans for å gjøre kupp. Jeg har ikke mulighet for å holde av, da jeg er redd for at oe skal bli solgt to ganger. En på nett og en i butikken, siden vi er to som driver sammen, og vi stort sett kun har en av hver vare. Vi har for øyeblikket inne bl.a en gammel skjønn skuvseng, en gedigen salong med flotte utskjæringer, et eldgammelt spisebord. Vi har gamle kommoder, skjenker, lamper, kofferter, sølvtøy, serviser... Ja, her er det noe for enhver smak. Kom og gjør et kupp.



Butikken er fyllt opp mye mer enn på bildene, og som sagt skal jeg prøve å få tatt flere bilder og legge ut fremover, så vi får vist det vi har og forhåpentligvis har vi noe du er på jakt etter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...