BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

søndag 12. september 2010

vi er i "Lev landlig"

For en stund siden ble jeg forespurt av "Lev landlig" om de kunne få skrive en snutt om oss i bladet sitt. Det syntes jeg var veldig hyggelig, så jeg takket ja til det. Til gjengjeld skulle jeg få tilsendt en bunke blader av den utgaven det kom i.

Forrige uke kom en konvolutt med ett blad, men jeg trenger forsåvidt ikke flere.

De hadde skrevet en liten notis om oss under tittelen "Bloggen", som de har i hver utgave.
 Hehe, det er jo ikke store stykket om oss, men det er mye annet fint i bladet for de som liker gjenbruk, landstil og romantikk.

I morgen, mandag kommer bladet ut i handelen, så jeg må jo bare gjengjelde tjenesten og si: LØP OG KJØP!

2 kommentarer:

  1. Ja, det så jeg...morro med omtale..selv om det ikke var mye..:)
    Forsiden på bladet denne uken liker jeg veldig godt..!

    Ha en strålende søndag..!
    Hilsen Mariann

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg "fant" deres blogg gjennom - at jeg nettopp kjøpte meg "Lev landlig" :D
    Liker tanken bak bloggen og produktene <3
    I "follow" you ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...