BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

torsdag 30. september 2010

Sosialt samvær - aka "Male inne"

Jeg begynner å bli pittelitt lei av å male (og male og male) tallerkenhyller, det er litt ensformig... Og så er det kjedelig å være "utestengt" fra resten av familien hver kveld. Det har vært lange kvelder, og lite sosialisering med unger og mann i det siste. Så...
 

... i helgen tok jeg med meg en tallerkenhylle inn, og malte mens jeg fikk med meg det som skjedde i stua. Mye kjekkere det! Det gikk lekende lett og jammen meg virket det som om jeg brukte mindre tid også. Rart hva litt distraksjon fra barn, mann og tv kan gjøre med tiden... Og så er det ikke farlig heller, siden jeg bruker nesten luktfri maling. Jeg måtte bare dekke til et lite område på gulvet og et skap jeg støttet hyllen mot, så var det "all systems go!" Frister til gjentakelse, kanskje stuen blir malerverksted i vinter?
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...