BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

torsdag 2. september 2010

Høst i luften

Snart er det helg igjen, tiden bare flyr. Høsten er her, kjenner det på luften. Den kalde, friske høstluften er det jeg liker best med høst, i tillegg til innekos. Tenk å sitte i denne flotte stolen, med en kopp rykende varm te og et interiørblad. Med knitringen fra flammene i peisen, og i lyset fra mange stearinlys. Det hadde vel vært noe? Jeg synes slike stoler er så vakre!

Lesestoffet, i mitt tilfelle interiørblader, må være innen rekkevidde, og de flotte forsidene fortjener vel en plass der de synes? Jeg må nok ta en hylle med meg hjem en av dagene, hvor jeg kan stille ut favorittene. 


For den observante leser, så har jeg hengt opp en ny tallerkenhylle, denne gangen en hvit med kroker (modell 2, samme som den blå jeg har vist tidligere). Vi fikk ikke tak i flere av de andre krokene, så disse er litt anderledes. De er sølvfargede, men jeg kan lakkere dem i hvitt, sort, gull eller andre farger om ønskelig.

Her er en tallerken/ småtinghylle, som er laget på bestilling. Hyllen heter "Kathrine", etter eieren. Håper du liker den Kathrine. Den skal få et strøk hvitt oppå det blå, for så å pusses slik at det blå synes gjennom.

Detaljer av "Kathrine" med nydelige Sofie-mugger til utstilling.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...