BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

søndag 19. juni 2011

Litt fra butikken juni 2011





Klare for et nytt bilderush fra butikken? Vi får en del mail om hva vi har, og det er ikke så godt å svare på alltid. Vi har mye! Hvis det er noe spesielt du leter etter, må du bare spørre. Men her er iallefall et lite utvalg av ting vi har i butikken akkurat nå, og som jeg tror jeg ikke har vist tidligere.

 De tre første bildene her er til Hjertedama, som etterlyste såpevisp og "såpekopp". Som du ser er det hull i såpekoppen, slik at den lekker.


Denne klokken må man putte en krone på hver uke... Jeg vet ikke noe mer om den, men den er stilig!



Her putter man pengene på.
 

Og i bunnen står bruksanvisningen.
 

 To kloke bokstøtteugler

Gammelt krumkakeverktøy i den riktige, gamle blåturkise fargen.


Gammelt fantearbeid. To visper og et gryteunderlag.


Brevvekt.


Litt gammelt kjøkkenutstyr.


Norgesglass kan brukes til så mye...

Hva er dette?


 Jo, en gammel Phillips barbermaskin.


Vi har masse gammelt verktøy fra gårds- og båtlivet.

Tre gamle sager. 

Gamle kasser er populære. Denne er liten, og har to rom. Fin til oppbevaring av krydder og dressinger når man er ute og griller.

Denne er også liten, men har f.eks plass til to-tre urteplanter.

Krydderhylle med bøsser med willow tree mønster.


Gamle leker i blikk. Her er vaskemaskin, komfyr, kjøleskap og vask.

Vi bruker inngangspartiet også. Her er stoler, kister, krakker i mange farger, kasser, melkespann, vinduer og mye, mye mer samlet.


Et gammelt trillebårhjul i tre, klesrulle og vaskebrett.


 Vinballonger i kurver reflekterer himmelen. Deilig med sol.

Krakker har vi en del av akkurat nå. 
 Det var noe for øyet i dag, håper å komme tilbake om ikke så altfor lenge. I mellomtiden må dere bare komme innom, og er det noe dere leter etter, så husk, vi er kun en kommentar fra å svare... Ha en strålende søndag!



1 kommentar:

  1. Hei, hei!!! Sendte akkurat en epost til deg, selvfølgelig vil jeg ha den vispen og holderen!!!! Helt perfekt!!!! Jeg vil veldig gjerne ha den kassa ovenfor her, som det er bare er et rom på og med sort skrift på siden:DDDDD Helt perfekt til å ha krydder i, på min kabel-trommel-arbeids-benk i forteltet mitt!!!!! Gleder meg!!! Klemz grethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...