BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

lørdag 28. august 2010

Fine farger...

Fine farger i dette bestemorsteppet, trodde ikke man brukte rødt og rosa sammen før, men det gjorde man tydeligvis. Dette er veldig gammelt, og har flotte friske farger sammen med nøytralt grått. Veldig fint over en stol. Det er smalt, så det er ikke egnet til sengeteppe. Sammen med andre ting i rosa og turkis, blir det flott. Liker så godt den lille stolen. Den trenger en omtrekking, men er ganske enkel å trekke om. Håndlaget med flotte detaljer. Har en nesten lik stol og sofa som hører til. Kjempesøte!

Se de fine fargene!

Vi er liksom ikke helt ferdige med sommeren, jeg venter egentlig litt fortsatt på at den skal komme. Men vi kan kompensere for manglende sol med farger i hjemmet. Ser det begynner å komme flere fargerike blogger også i Norge, så kanskje fargene er på vei tilbake? Iallefall lever de fargerike interiørene fint side om side med de nostalgiske hvite. 

Hvis DU er en av de som liker farger, så ta en titt på noen av de amerikanske bloggene jeg har i bloggrollen, de er flinke til å bruke farger. Og jeg har i dag sett min første tøy-ugle i en amerikansk blogg. De har jo valfartet Norge i flere år, og kanskje jeg bare ikke leser de rette bloggene, men jeg har iallefall aldri sett en slik i en am. blogg før i dag. De er jo veldig koselige, og man kan lage de i akkurat den stil og farge man ønsker. Hva med en rosa-retro-glam-dronning-ugle? Eller en beige-og-hvit-shabby-fransk-madame-ugle? Eller en sort-og-hvit-breakfast-at-tiffany's-ugle? ja, jeg kunne fortsatt i det uendelige...

Giner er også populære, og de kan selvfølgelig også dresses opp som du vil. Hva med morgendagens "outfit"? Jeg er sikker på at Gine vil se kul ut i kosedress... Eller brudekjolen? Eller som vi har i butikken, et korsett?
Iallefall så har vi to dameginer og to herremenn til salgs. De står ikke inne i butikken, men bare spør, så finner vi dem fram. Herremennene har selvfølgelig også stofftrekk, men det var til vask da jeg tok dette bildet...

Til slutt et lite bilde av hva dagene mine består av for tiden. Sparkling og maling av tallerkenhylle etter tallerkenhylle. Disse er spesialbestilte og laget etter kundens ønsker. Så det er bare å komme med en forespørsel. Vi klarer det meste.

Ps. Husk at vi har åpent fra 12-18 i dag!

3 kommentarer:

  1. Det teppet var virkelig nydelig!!! Det var så lekkert med det grå!!!! Jeg skal titte litt på de amerikanske bloggene:DDD Hjertedama/ Grethe

    SvarSlett
  2. Det er så koselig med flotte farger synes jeg.

    Stolen og puten gir det hele et romantisk og innbydende inntrykk.

    Teppet likte jeg også. Virkelig lekkert.

    Jeg har faktisk et ugleproblem for tiden, så du kan stikke innom bloggen min og se om du kan hjelpe meg.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  3. Så artig å finne en blogg om gjenbruk :-) Mye fint har dere. Jeg la meg til som følger så jeg kan bli inspirert til å bruke alt det gamle som har hopet seg opp på gården vår gjennom tidene.. Fortsatt god helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...