BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

torsdag 16. september 2010

Litt forskjellig før helgen.

Så er det torsdag, og nok en dag i butikken er over.
På lørdag holder vi stengt, og reiser til østlandet for å handle inn nye skatter til butikken.
For første gang siden jeg åpnet bloggen, vil det ikke bli noen innlegg på flere dager. Men jeg kommer sterkt tilbake etter helgen, forhåpentligvis med masse nytt å vise dere.

Men mens dere venter på det, her er noen små glimt fra butikken i går.
Kjempefint maleri med nydelig ramme.

En liten hønepøne. Gammel.

Fine messing salt- og pepperbøsser.

Slike lysestaker hadde vi på hytta da jeg var liten. De er håndlaget og fra Holland.


Ha en god helg, vi pakker i bobilen og reiser i morgen tidlig. Så er det Oslo og omegn next.



1 kommentar:

  1. Jeg likte rosefatet der jeg. lekkert. God tur for å finne nye skatter.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...