BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

søndag 31. oktober 2010

Happy halloween!

I dag vil nok mange få besøk av små og store hekser, vampyrer, troll og andre skumle vesener. Vi synes det er spennende og litt skummelt, og har i år som alle andre år invitert Frøken Pre Teens venner på halloweenfest. De som kommer har kledd seg ut, og sammen spiser vi litt skummel mat (her kan man f.eks servere ormelett, sjokk-oladekake, koka koala osv...), vi ser skummel film ( i fjor var det Gremlins, i år... hvem vet?), og så tar vi en runde på "knask eller knep". Litt leker blir det også.I fjor hadde vi kniv, gaffel eller skje, som kan være litt ekkelt og skummelt... I år blir det noe helt annet. Noe morsomt... for oss andre. HI-HI-HI (les med heksestemme!)
bildetekst: jeg har hatt det så travelt i det siste at jeg ikke har hatt tid til å tørke støv... 
Men håper dere som er interessert i interiør ser hvor FLOTT lysekronen min er!?!

I de fleste kulturer har man tradisjon for å feire de døde, og halloween er én måte å gjøre det på. 
Les mer om allehelgensaften og halloween på Wikipedia.
Fotograf: Frøken PreTeen

Vi gjør oppmerksom på at vi gjør dette for moro skyld, og tar sterk avstand fra alle typer for hærverk og skremming. Vi sier nok "Knask eller knep" når vi går på dørene, men vi har ingen knep på lager! Vi sier bare "ha en god kveld" og så går vi videre.

Ha en fin allehelgensaften, med eller uten skummelt besøk.  

HI-HI-HI-HI


PS: Har dere ikke lyst på besøk???  
Reglene for å slippe knep (for det er jo noen som gjør knep...), er rett og slett å  
skru av utelyset!  
Da er det ikke lov å ringe på for godterisjuke små (eller store...).

2 kommentarer:

  1. hhahhahaa, gleder meg til halloween partye : D

    SvarSlett
  2. Lysakrona de skremte vette av meg, edderkopper og alt, nå syns eg du ska begynna å vaska Laila:-))
    Klem Åse

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...