BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

onsdag 8. februar 2012

Han bygget sitt hus av strå...

Selv om det er lite på nyhetene om jordskjelvet som var målt til 6,7 på Richters skala på Filippinene mandag 06.febr. så regner jeg med de fleste har fått det med seg. Jeg har flere familiemedlemmer som opprinnelig kommer fra Ayungon, Negros Oriental, en kommune hardt rammet av jordskjelvet og de over 700 større og mindre etterskjelvene.



Etter at vi har hatt kontakt med familiemedlemmer som bor der nede, og hørt hvordan det står til, vil jeg oppfordre alle til å prøve å hjelpe. De trenger aller mest vann, mat og medisiner akkurat nå, men mange er også blitt hjemløse, så vi forsøker å starte et fond der vi vil samle inn penger og hjelpe dem som ikke har mulighet til å bygge opp sine hjem selv. Håper alle mine blogglesere kan gå inn og lese mer her, og gjerne dele siden slik at vi kan få inn mest mulig penger til de som nå står helt på bar bakke.

På forhånd tusen takk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...