BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

torsdag 12. april 2012

JB forever...

En annen variant Justin Bieber veggdekor. Jeg har bare tapet den til veggen, men det hvite blir da veggfargen... Teksten er for anledningen den samme som sist, men her kan du komme med ditt eget favorittsitat, så lager jeg en veggdekor helt personlig til deg.
(Jeg lager selvfølgelig veggdekor med en hvilken som helst tekst, trenger ikke ha noe med JB å gjøre)
Str 60x70cm: kr 400,-

 

 Har du mørke vegger, kan jeg ta den ut i hvit og som negativ, slik at det likevel blir skyggene som blir de mørke partiene.
Str 60x70 cm: kr 400,- 




Hva med en vinyl til lap top'en? Stilig!!
Kr 75,- for Justin Bieber med sitat til lap top (str 20x30cm)


Tar med den fra sist innlegg, så har vi alle på et innlegg. 


Kan hende jeg fyller på dette innlegget etterhvert som kundene kommer med nye idéer til bruksområder. 


1 kommentar:

  1. Så vanvittig kult! En genial idé Laila!
    Når jeg blir ferdig med prosjekt "oppgang" er det medget mulig jeg skal bestille meg ett personlig vinyl,veggdekor fra deg :)
    Ha en knakende fin helg!
    - klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...