BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

torsdag 26. januar 2012

Brrr, så kaldt!

Jeg maler og maler, mens jeg fryyser...



Noen malinger liker ikke kulde, har jeg funnet ut, men vi får ta tida til hjelp.


Jeg har hentet noen Designers Guildtapeter i Haugesund i dag. En av dem skal jeg bruke i det grå skapet.

Gleder meg til at det er ferdig (sånn at jeg kan begynne på neste prosjekt, hehe...)


I dag har jeg også fått malt understellet til det nye salongbordet vårt, inspirert av Hennie Interiør, designet av meg, sveiset av den flinke mann min, malt av meg, eikeplank funnet på en låve, tilpasset av min kjære pappa, vasket og oljet av meg. Et skikkelig samarbeid med andre ord. Gleder meg til å vise dere. Legger ved et bilde av plankene... Fint "hull" som selvfølgelig skal inkorporeres i designet.

Klem fra Laila

PS. beklager de dårlige bildene mine, blogger liker visst ikke mobilbildene mine. Innlegget ser fint ut på mobilen, men ikke på pc'en. Noen som vet hvorfor? Under her har jeg et bilde lagt inn via Blogger for Android (til høyre), og det samme lagt inn på Facebook, lastet ned til pc-en derfra og så lagt inn via pc på blogger (til venstre). Hvorfor blir det så stor kvalitetsforskjell? Bare for at jeg ikke skal blogge på mobilen??




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...