BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

lørdag 26. juni 2010

Tildas tante Milda?

De gammeldagse piker,
de hadde ikke ben,
de hadde bare kjoleskjørt,
og elsket bare en...
Jeg fant denne nydelige dukken på Fretex og kunne ikke gå ifra henne.
At hun hadde bunad, gjorde det enda bedre. Synes hun minner litt om en Tilda dukke, spesielt i ansiktet...  Hun er nok en tante eller kusine, tror dere ikke? Jeg kaller henne herved Tante Milda.
Noen lange, slanke Tilda-ben har hun ikke, hun har faktisk ikke ben i det hele tatt, bare en stiv stakk. Hun er nok en gammeldags pike... Forkleet er fint, men veldig falmet, så kanskje hun får et nytt snart? Og så trenger hun sølje, og kanskje et tørkle i halsen? Ja, og sjal...

Bildene er tatt før jeg var ferdig å tapetsere i går, så i bakgrunnen viser den gamle, fargerike panelveggen jeg har tapetsert rett oppå. Modige meg...
Tiden vil vise om tapeten vil sprekke mellom alle bordene, eller om det holder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...