BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

torsdag 7. oktober 2010

EKSTRA: åpent i dag!

I dag skinner solen her, etter flere dager med rene syndefloden. Det har regnet så mye at det ble innsjøer på jordene og bekkene flommet over. Takrennene klarte ikke å ta unna vannet, som bare fosset rett over og laget oversvømmelser der vi slett ikke ville ha vann. Jammen meg godt vi bor høyt og at vi ikke har kjeller... 
Men i dag er det nydelig høstvær ute, kjølig frisk luft og sol. Siden det er så nydelig vær, kommer jeg til å ha åpent noen timer på ettermiddagen i dag. Du er velkommen mellom kl 14.30 og 18.00.


I dag er det kanskje fristende å pynte litt i hagen før vinteren. Hva med en gammel vask til å plante i? Eller en ugle som man kan koble vann til? Vi har et par melkespann på lager også. 
 Nydelige krusifiks i metall.

 Denne veggen har jeg vist tidligere, men det skader ikke å se fine ting flere ganger...

Fint vaskestell i emaljert metall.

Dette er jo bare litt av utvalget, vi har mye fint i butikken, og vi prøver også så godt vi kan å få tak i ting kunder etterspør. Så er du på jakt etter noe, må du bare spørre, kanskje vi allerede har det på lager, eller så kan vi plutselig komme over noe på våre handlerunder.

Vi sees vel senere?

2 kommentarer:

  1. Butikken din ser så koselig ut :-)
    Sånn dorull-dukke husker jeg min oldemor hadde flere av :-)

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Du har mye flott, som vanlig!Jeg digger den dopapirdamen der, det er virkelig et flashback til barndommen:)Kjempesøt!
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...