BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

mandag 11. oktober 2010

Høstferie... men ikke fri.

Ungene har fri hele uken, jeg har fri to dager... De dagene blir det maling av tallerkenhyller. Istedenfor å vise bilder fra butikken, som er ganske så lik som forrige uke, med unntak av en del ting som er solgt, vil jeg vise noen inspirasjonsbilder fra USA.
Jeg er så fascinert av fargene de bruker. Ting kan være fine i andre farger enn hvitt, selv om det er lyst og lekkert det også. Jeg, for min del begynner kanskje å få overdose med all hvitmalingen jeg bruker for tiden. Iallefall; her er noen ikke-hvite men nydelige før og etter bilder fra over there, nermere bestemt fra bloggen  Better after som viser før og etter bilder de mottar fra andre bloggere og andre oppussere. Klikk på bildene for å få dem større.


Først ut, et framskap fra The crafting chicks, som ble både nytt og friskt med rød maling og et fint stoff.

Et skap som før så ut som om det hadde blitt utsatt for et øksemord, ble chic med maling og en stor dose tålmodighet.Fra Home for hire
Chrissies collections har malt et sett i sølvplett. Det ble nytt og friskt. Noen som tør?

 The city cradle har malt denne flotte lysekronen i messing med lilla spraymaling. Modig gjort, men så stilig!

Melinda, som ikke har egen blogg, har lagt speil på en gammel tv-benk og gitt den en meget elegant look:

Nydelig make over av en gammel sofa Moxie Maley. Den er nok til et barnerom, og de fleste har kanskje ikke plass til en stor sofa på barnerommet, men idéen kan fint tilpasses og brukes på en stol eller puff. 

Skal vi ta med en som ble lekker i hvitt også da? Nydelig hodegjerde fra Yay I made it:

 Ja, da har dere forhåpentligvis fått litt inspirasjon, fargerik sådan. Jeg må gå og male litt mer. Hvitt...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...