BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

torsdag 28. oktober 2010

Shopping, Champagne og ...maling...

I går var jeg på Damenes Aften på Bohus Vikse møbler i Haugesund. Foredrag om høstens trender i interiør og farger av Lisbeth Larsen. Snakker meg om sprudlende dame! Og smittende latter. Jeg har skrevet mer om foredraget på bloggen "med utsikt mot kaien" for dere som er interessert i hva hun sa.
 Ellers var det kos med tapas og selvfølgelig SHOPPING og Champagne. Jeg shoppet meg ny seng! Jeg snakket med agenten for Diplomat og fikk til slutt 50% på sengen jeg ønsket meg. Jeg fikk smisket meg til den fargen jeg ville ha, da den han ville gi meg hadde feil farge på trekket... Gleder meg til å sove i en nydelig seng om en tre ukers tid. 

Litt småpynt ble det også, deriblandt noen bokser med lokk i tinn!! Tenk at tinn er tilbake. Så her er det bare å snurre seg rundt og lete i skuffer og skap. Tinn passer både den landlige den røffe og den klassiske stilen.


Det samme gjør tallerkenhyllene våre, de kan males i alle farger, og evt pusses slik at de får det slitte uttrykket. 

Jeg får mange forespørsler på å designe tallerkenhyller i spesielle former. Vi prøver å imøtekomme kundens ønsker så godt vi kan, så her tegnes og designes det for harde livet. 


De hyllene vi synes blir fine og praktiske, og som vi tenker kanskje andre også vil kjøpe, legger vi fortløpende ut på fanen "Tallerkenhyller" over her. 


Som f.eks denne som jeg viste bilde av en annen dag. Den heter Helene, og er det nyeste medlemmet i "familien". 


Ellers går det mye i Camilla og Lilly, som vi designet først. De er etter dansk modell, og veldig fine hyller.

Nå skal jeg i posten og sende denne hyllen til en forhåpentligvis lykkelig eier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...