BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

fredag 12. november 2010

"Ops! Du har ikke mer plass igjen." ?????

Jeg får plutselig ikke legge inn flere bilder på bloggen...
Jeg synes dette er veldig rart, for jeg har blogget i flere år og aldri opplevd at bildeplassen er full??
Det er altså det som har skjedd nå, og det etter mindre enn 5 mnd blogging. Er det noen som har tips å komme med slik at jeg slipper å slette bilder?

Dette er meldingen jeg får:
Ops! Du har ikke mer plass igjen. Du bruker 100 % av bildelagringsplassen på 1. Kjøp mer lagringsplass
Bildene lagres i Picasa Nettalbum-kontoen din og er innberegnet i den gratis bildelagringsplassen på 1 GB. Hvis du kjøper ekstra lagringsplass, deles denne mellom Gmail, Picasa Nettalbum og Google Dokumenter og kommer i tillegg til den gratis lagringsplassen. Les mer

2 kommentarer:

  1. Har opplevd dette ja ganske nylig... jeg kjøpte mer lagringsplass, kostet bare noen dollar men det tok et par dager før jeg igjen fikk legge inn bilder.

    Lykke til :-)

    Nostalgia

    SvarSlett
  2. Dette sliter jeg med også nå, og jeg er helt ny blogger og egentlig helt grønn på data så jeg trodde jeg hadde gjort noe galt............ skal man da kjøpe mer plass???? hvorfor er det bare noen få som får dette??
    HJELP

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...