BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

tirsdag 16. november 2010

Velkommen i dag, tirsdag!


I dag er det åpent i butikken på Langåker fra 12-18.
Kuler med og uten garn.

Symaskinbord (med symaskin) radio (virker) et gammelt speil og diverse annet.

Pen globus og den lille havfrue figur.

 Fin keramikk i brun- og gultoner.

Gammel, sjarmerende nisse med lykt.

Kopper i forskjellige utforminger.

Litt gammelt husgeråd. Og en figur i tre.

Sjarmerende hvitmalt kommode, amerikakoffert, harpeleik og diverse...
Og med det ønsker vi  alle velkommen!

 Jeg har forresten fått ryddet litt i Picasa albumene mine. Der lå jo bilder fra jeg begynte å blogge for tre år siden, så ved å slette dem, fikk jeg mye bedre plass. Forhåpentligvis for en god stund framover...


1 kommentar:

  1. hei på deg!

    Jeg ser det er flere som har fått det probemet etter hvert. Det foreslås at en lager en ny administrator, en ny deg, for å ture videre i lang tid enda! Kanskje verd et forsøk?

    Klem Mona

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...