BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

lørdag 9. april 2011

Vårlige impulser

Jeg falt pladask for disse nydelige tallerknene. Passer flott sammen med bl.a Pip og Bisou tapetene


Blant påskepynten har vi også en søt liten egghøne, ikke påskepynt, men passer jo spesielt godt akkurat i disse tider.



 Maleri inspirert av Brudeferden i Hardanger, i nydelige vårlige farger.



Her er originalen:
 
Fat i metall med blomster i yndige farger.



2 kommentarer:

  1. Har skrevet mer om rosa fargen. Beckers b base hvis det sier noe...jeg kan ikke noe om slikt jeg...kodene ol...fordi man ikke blande alle kodene alikevel og det skjønner jeg ikke noe av :)

    SvarSlett
  2. spennende her hos dere..
    flott brikke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...