BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

fredag 15. april 2011

Vask hendene



I sidebaren til venstre, har jeg linker til mange utrolig kreative blogger, og noen ganger ser man noe man bare faller for. Vi har jo alle sett "Keep calm and Carry on" innrammet de siste årene, og selv om de er kjempekule, så har jeg ikke funnet noen plass jeg synes det passer inn hos meg.
Men da jeg så dette bildet Michelle hadde laget inne hos Three Men and a Lady, så falt alt på plass. Jeg likte den gule fargen også, så who knows, kanskje jeg må male litt??


Jeg har hatt en ramme på badet i et par år, som fortsatt stod der med det bildet som følger med når man kjøper det. Fint bilde (av en bygning jeg aldri har vært i ), men jeg skulle gjerne hatt noe mer personlig. Så jeg gikk inn til Michelle for å finne ut hvordan hun hadde laget den. Det viste seg at hun hadde sittet og klippet ut alle delene for hånd, og selv om jeg synes puttel er moro, så har jeg ikke tid... En av hennes lesere (Emily) hadde laget en nesten lik som man kunne få tilsendt. Michelle sin hadde en lysekrone over teksten, mens Emily hadde en krone, slik som på Keep Calm plakatene. 


Jeg ba om å få en, og hadde tenkt å bruke den som den var. Men jeg liker å sette mitt eget stempel på ting, og når idéen om en hånd isteden for lysekrone/ krone kom, så måtte litt endring til. Jeg la bildet inn i Photoshop, og tegnet en hånd over kronen. Jeg synes det ble ganske stilig, og nå har jeg min helt egen vri.


Og det er jo ikke FEIL å minne folk på å  vaske hendene når man har vært på toiletten?

2 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...