BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

tirsdag 3. april 2012

Åpningsdagen


Slik så det ut i butikken da vi åpnet dørene kl 13.00 i dag.



Jeg ønsker ikke overfylte hyller, men er det noe spesielt du leter etter, må du bare spørre. Det kan godt hende vi har det på lager, eller at vi kan skaffe det du leter etter. Vi har både antikviteter, retro, nyere brukte ting, og til og med helt nye ting, så bare spør.



50-talls sminkebord. Jeg har både eldre og yngre på Langåker.



<3 det rosa prinsesseskapet <3
"Bildet" oppå skapet er en oppslagstavle. Det er også den tapetserte rammen på skapdøren.



Den hvite skjenken er solgt og hentet. I morgen håper jeg å ha plassert en ny skjenk der.





Datteren min hadde bakt og pyntet nydelige cup cakes som hun solgte for kr 10,- pr stk. Veldig billig for disse søte kunstverkene!! Ny dose tas med i morgen, for de som har lyst på noe søtt.
Kaffe og brus spanderer vi...


Gammelt veggur, vinballong og ski. skistaver i samme påskegule fargen som på den lille uglen, som er laget av stein, men likevel er uimotståelig søt.



En liten kaffekrok. Her satt gjestene ned og nøt cup cakes, kaffe og brus.  Veldig koselig!

 


Vi har åpent samme tid i morgen, altså fra 13.00 til 18.00, men holder påskestengt på torsdag.

1 kommentar:

  1. Oi så mye lekkert!!
    Jeg kommer garantert en tur i morgen :D
    klem fra Silje
    (ps. Den vinballongen må jeg ha!)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...