BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

torsdag 26. april 2012

Travelt... men veldig gøy!


Jeg skal prøve å få lagt ut bilder av nye ting snart, har hentet masse flotte møbler siste uken. Dessverre har jeg ikke fått så mye på plass i butikken ennå, men det kommer. Jeg har en del møbler som skal males, men har ikke hatt så mye tid til det i det siste, pga at jeg har hatt mye å gjøre med å designe veggdekorer i vinyl.
Husk at du også kan bestille det du vil ha.
Jeg har laget masse Justin Bieber i det siste, både til vegg og lap top. Men fortsett å bestille, vet jentene som liker han er ville etter disse. Flotte som presanger!!
Ellers har jeg designet bl.a disse:












1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...