BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

tirsdag 3. april 2012

Vinnere av konkurransen.

Jeg har hatt en konkurranse gående, hvor tre vinnere får et veggord i vinyl med valgfri tekst.
I dag, på åpningsdagen av Brukt og Grønt på Åkra, var det trekning.

http://www.random.org/ valgte ut disse vinnerne:
1. Kommentar nr 20 Cecilie V.F
2. kommentar nr 31 Celine
3. kommentar nr 13 Signe Helene

Jeg tar kontakt i løpet av kort tid for å høre hva dere ønsker.

GRATULERER!

2 kommentarer:

  1. Kjempemorsomt! :)
    Tusen takk!
    Prøver å finne på noe lurt jeg vil ha på veggen:) :)

    SvarSlett
  2. Hei! :)
    Jeg var jo så heldig å vinne her og jeg har motatt mail fra deg og prøvd å svare, men har flere ganger fått beskjed om at mailen ikke kan leveres.
    Prøvde nok en gang for noen uker siden og det så ut som det gikk, men jeg har ikke fått noe svar fra deg? Kanskje det er min mail som ikke er helt god...
    Lurer derfor på om du har motatt mail fra meg? (signe@epost.no)
    Ønsker deg en fin søndag! :) :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...