BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

onsdag 14. juli 2010

Åpningstider...?

De fleste jeg snakker med, spør meg: "Når har dere åpent?"  
Tja, nå er det slik, at ser du folk, er det åpent;
"vi åpner når vi kommer, og stenger når vi går..."
Men kanskje det er lurt å ha noen dager med fast åpningstid? Problemet er bare at jeg jobber så forskjellig. En uke slik og en uke sånn. Men iallefall vil vi ha åpent hver onsdag, lørdag og søndag. 
Kommer tilbake til hvor lenge det blir de forskjellige ukene (partallsuker og oddetallsuker blir litt forskjellige)

Men denne uken blir det lørdag og søndag fra 11.00 til 15.00 Er det dårlig vær blir jeg kanskje værende lenger utover, men det må dere nesten bare se...

Fin rokokkosalong er for salg. Denne er veldig fint holdt. Det lille, sorte bordet er solgt, men har lignende i hvitt. Ett av settbordene er malt hvitt, og det andre blir det snart. Da stikker jeg og maler litt, så sees vi vel lørdag?

1 kommentar:

  1. Hei :-)
    Ser ut som en spennede butikk :-)
    Jeg elsker gjennbruk / redesign :-)
    Hvor i Norge er butikken ?

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...