BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

torsdag 1. juli 2010

Sol ute...

... deilig skygge inne. Det er godt jeg ikke er et solbadende menneske, for i dag kom solen på besøk til byen. Jeg maler. Det er gøy! Jeg kan med hånden på hjertet si at "jeg liker å male"! (IKKE HUS!!) Når jeg kan male møbler som i utgangspunktet er slitt, som  ingen vil ha. Fordi de er stygge i lakk og trekk, og så gjøre dem "nye" og vakre. Jeg håper noen vil gi disse re-designede møblene et trygt hjem. Til gjengjeld lover jeg at de vil gjøre det de kan for å gjøre nettopp det hjemmet vakkert.

Disse falmede skjønnhetene fra Oslo skal snart få nytt liv (bildet er fra Finn-annonsen). De skal bli unge og spreke, og kanskje de kommer til å pryde et hjem nær deg?

Alt jeg viser, og mer til, er for salg. kom gjerne innom og se. Kommer du før møblene er ferdige, kan du bestemme hvordan de skal bli.

Må også benytte anledningen til å gratulere sønnen min med 18-årsdagen i dag! Håper du får ein knallbra dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...