BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

onsdag 15. februar 2012

Før og etter: Shabby Glam

Innlegget jeg laget i går, med mange bilder av ferdige og påbegynte prosjekt, hvor ble det av?? Plutselig var både innlegget og kommentarene borte. Så da er det på an igjen... men jeg gidder ikke å prøve å skrive innlegget på ny, så her kommer isteden et før og etterinnlegg av det nydelige glasskapet som endelig er ferdig...

Først mitt yndlingsskap for tiden. Synes dette er såå fint at jeg kunne tenke meg å ta det med hjem. Men jeg har ikke plass. Da jeg kjøpte det så det slik ut. Mørkeblått a'la 90-tallet.  

Tror faktisk denne fargen er ganske nær opp til den jeg hadde på kjøkkenveggene på nittitallet. Husker at jeg elsket fargen, og marineblått er vel en av mine yndlingsfarger gjennom tidene. Jeg har faktisk tatt inn litt marineblått i stua nå. Bare puter og litt dilldall da.

Nå skriver jeg meg visst litt bort her. Dere som leste bloggen i går, fikk sikkert med dere etterbildene, men siden innlegget er forduftet i løse luften, må jeg jo vise igjen hvor fiint det ble. Dette skapet synes jeg "forsvant" litt i den mørke fargen, og jeg ønsket å gjøre det mer glamorøst. 

Litt shabby utenpå men glamorøst og skinnende inni. Jeg har brukt fargene Marrakesh og Sand utenpå, inni er det kun Marrakesh. To tapeter, Akoya fra Omexco og Windsor fra Eijffinger.

Dette er Eijffingertapeten. Nydelig mønster og herlig dus fargekombinasjon (som passer enda bedre i virkeligheten)

Bak glassdøra som jeg klarte å knuse har jeg brukt Akoya fra Omexco. Fantastisk perlemortapet i mange farger som selges pr meter. Det hadde vert lekkert med belysning i dette skapet, så perlemorsveggen hadde glitret som diamanter.

Inni en shabby fasade, lurer et glamorøst indre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...