BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

torsdag 16. februar 2012

Krysser fingre og tær

Jeg har nettopp bestemt meg for å vinne to sett pleksiglassben som på bildet.<3<3<3 
Håper Irina fra All of Irina, som har konkurransen, får denne meldingen, slik at hun skjønner at hun MÅ trekke ut nettopp meg. For jeg har nemlig planer!! Jeg har iallefall to møbler som står i garasjen og drømmer om smekre, slanke luksuriøse ben som dette. 


Håper dere som leser IKKE gir meg konkurranse ;-) NEIDA, alle sammen som ønsker slike ben til et prosjekt, gå inn og ta lodd hos Irina. Ta en titt på alle de flotte, fargerike, og ikke minst fantasifulle make-over'ne hennes. 

1 kommentar:

  1. He he.... maskin for trekke random..... for har jeg kunne valgt hadde du nok vunnet ... hadde vært artig å sett hva flinke du hadde gjort :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...