BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

onsdag 15. februar 2012

Før og etter: Stram Kar

Da jeg fikk dette skapet, så det ut som om det hadde vært i et barslagsmål. Palisander er et flott treverk som begynner å bli populært, men dette hadde en stor skade i fineren på den ene siden, og det gikk ikke an å reparere det. Kunne skiftet ut fineren, men palisander er nok ikke billig, og det er ikke lett uten presse heller. Så jeg bestemte meg for å gi skapet et nytt liv med stramme linjer. Jeg så for meg geometriske former som passet til skapets enkle form, og ville ha med ruter siden det har utfreste ruter på skuffene. Jeg er veldig godt fornøyd med resultatet, og nå gjelder det bare å sette inn glasshyllene og glass i dørene. Det blir klart glass, slik at den tøffe tapeten fra Designers Guild kommer til sin rett. Fargen på skapet er "Sober". Jeg ville montert belysning i dette skapet, men det får bli opp til den som kjøper det.

Slik var det før. Det hadde sin sjarm, og som sagt, palisander er populært for de som liker retro. Blyglasset har en sprekk og den ene siden av skapet hadde en stor skade i fineren, som altså gjorde det umulig å beholde skapet i sin opprinnelige form..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...