BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

mandag 27. desember 2010

Romjulslys

Så var den over for i år, julekosen. Nå er det tilbake til hverdagen for de fleste av oss. Jeg koser meg fortsatt i julepyntet hus. Hos oss er det tradisjon å pynte til jul siste uken før julaften, og vi fjerner det ikke før trettende dag jul, dvs 6 januar.
Juletre fra en annen vinkel enn vanlig...

De fleste jeg kjenner kaster ut både julenisser og tre enten i romjulen eller 1. nyttårsdag. Men jeg synes det blir så mørkt og stusselig når alle lys i vinduer og rundt omkring forsvinner...
...og det blir liksom så kaldt når det kun er hvitt, beige og brunt igjen.
Jeg beholder gladelig julerødt en uke lenger.Rudolf er fortsatt på plass. Han er den eneste nykomlingen i år.

Så da ønsker jeg en fredelig, stille romjul til alle sammen, og måtte den bli lys og strålende, akkurat som juletrelys og funklende snø!


1 kommentar:

  1. Takk, og det samme til deg!
    Her skal nok jula bort 1. januar, men enig i at det blir litt mørkt og stusselig når alle lysene på trær og i vindu blir borte...
    Du får nyte de siste romjulsdagene!
    Lise

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...