BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

torsdag 2. desember 2010

Velkommen i dag, torsdag!

I dag er det nok en flott og klar, men iskald dag her på Karmøy. En dag det er hyggelig å komme seg ut og shoppe litt som man kan pynte og lage det koselig hjemme med!
Vi har også mange flotte møbler å pynte på, og stoler man kan pynte med, eller rett og slett bruke til å sitte i! Hva med noen lettplasserte rokokkostoler som ekstrastoler i julen. Mange gjester trenger noe å hvile stumpen på, og hvorfor ikke en som også er et kunstverk i seg selv når man ikke bruker den?

Vi har fått inn et nytt sminkebord, til de som ble skuffet når jeg har lagt det andre under "Solgt". Det nye er like vakkert, med stort, tredelt fasettslipt speil, slik at man kan se seg fra flere sider samtidig.

Vi har én eneste bruskasse igjen, så om du vil gjøre som flere andre, og pynte en slik med et lite juletre, pakker, kongler tepper eller bøker, så må du forte deg. 
 Illustrasjonsbilde lånt fra nettet. Vår bruskasse er fra Skudeneshavn.

Vi åpner som vanlig  kl 12.00 og har åpent til kl 18.00.

Ps, jeg lover å legge ut nye bilder snart, men for de som ikke orker å vente, kom innom i dag.
De av dere som ønsker vinyl dekor til vegger, møbler osv, må nå være raske for å være sikker på å få dem til jul. Jeg bestiller siste gang før jul i morgen. Kom innom eller send meg en mail med dine ønsker. (laila.rasmussen@haugnett.no)

Laila

1 kommentar:

  1. Hei :) Jeg har sendt deg en mail, men spør deg her også :) Hvor lang tid tar det å få en tallerkenhylle, hvis jeg bestiller en innenfor de neste dagene? Kunne tenkt meg å gitt en i gave til min mor! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...