BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

fredag 13. august 2010

Det ordner seg...

... for snille jenter...

Jeg har vært på leting etter én ting til diverse prosjekter i flere år. Først til meg selv, og nå også til å selge. Det er ikke noe brukt, men vil gi gamle møbler nytt liv. Jeg synes det er flott å kombinere det gamle med det nye, for å lage noe helt nytt, og nå får jeg muligheten til å lage noe ingen i Norges land har maken til. Det kan være de har noe som ligner, men ingen har identisk. Nå har jeg funnet kontakter som har det jeg leter etter, så nå er det forhandlinger på gang. Spennende! Kommer tilbake til hva det er senere. Når alt er i boks...

Kan gi dere et hint. Denne maskinen skal hjelpe meg! Dette blir bra!

1 kommentar:

  1. hmmm så spennende...ra en møbeldesigner til en annen ...ka e det ??? Så nyskjerrig :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...