BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

mandag 30. august 2010

Solen skinner.

Så deilig det er når solen skinner. Da er det kanskje greit å pynte litt i hagen? Jeg har denne flotte, polske damen som leter etter et nytt hjem. Jeg har kun én for salg, og én bor hjemme hos meg. Hun gjør ingen annen nytte for seg enn at hun står og ser vakker ut, men til gjengjeld er hun veldig vakker! Hvis du er interessert, må du ta kontakt, for denne står ikke i butikken. 

Vi har også fått inn flere melkespann, men her må du være rask på pletten. De blir solgt fort.

2 kommentarer:

  1. Den polske damen er mer enn vakker. Jeg kom til å tenke på at noe jeg virkelig ønsker meg er en madonnafigur. Er det noe du har, eller har hatt, i butikken?

    Jeg er så heldig at jeg har to flotte melkespann som har vært i mine foreldres eie, så akkurat når det gjelder den type ting har jeg det jeg trenger, for å si det slik.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  2. Åh, ja jeg er superintr i den polske damen!!
    Hvor stor er den og hvor mye skal du ha???
    Send meg gjerne en mail på
    termoen@loqal.no
    Klem fra Tine

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...