BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

lørdag 21. august 2010

Velkommen i dag!

Så var det lørdag igjen. Når vi har hatt åpent, kan jeg ikke vente til neste gang. Synes det er så gøy å være i "Brukt og Grønt" butikken, det er så mange koselige folk som kommer innom.
Velkommen skal DU være!!

Ikke så ryddig og lekkert bilde, men her er "hjemmet" mitt for tiden. Det går noen timer i maling av tallerkenhyller hver dag...For at det ikke skal bli ensformig, maler jeg småmøbler innimellom. 
Disse tallerkenhyllene er bestilt, og flere er på vei. Er du interessert, så er det lurt å bestille, for det tar ca 3 uker å få laget og malt en hylle nå. Men vi tar imot bestillinger og lager hele tiden nye.
 

Jeg har samlet en del lampeskjermer, og synes mange av dem har fine former. Som disse to. Fine å bruke til oppbevaring også. Hva med f.eks garnnøster i den runde og fine puter i den firkantede? Eller spraye dem i en sprek farge og bruke den som lampeskjerm (uten stoff)? Da kan de dekoreres med blomster eller prismer, for å nevne noe.

1 kommentar:

  1. Herlig butikk! Men kan jeg spør om noe? Er det mulig å skifte farge på skriften på bloggen? Jeg har litt problemer med å lese det noen ganger, da det går litt i ett :/ men jeg leser det likevel altså ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...